www.iiiWe.com » تبادل نظر - 1

 صفحه شخصی نازنین بهشتی   
 
نام و نام خانوادگی: نازنین بهشتی
استان: اصفهان - شهرستان: شاهین شهر
رشته: کارشناسی معماری
تاریخ عضویت:  1390/03/18
 روزنوشت ها    
 

 تبادل نظر - 1 بخش عمومی

36

سلام به همه اعضای محترم سایت iiiwe
از دیروز که با معرفی یکی از همکارهام عضو این سایت شدم و به گوشه کنارهاش سرک کشیدم، حس خوب و مثبتی بهم دست داده و یک فکری توی ذهنم وول میخوره که امروز تصمیم گرفتم با شما در میون بذارمش
اون فکر و پیشنهاد اینه:
حالا که فضا و بستر خوبی مثل این سایت فراهم شده بیایین با تبادل نظر و بررسی نقاط قوت و ضعفش گامی برای پربارتر شدنش برداریم و با این کار به مدیرها و مسئولان سایت هم کمک کنیم این فضای خوب تخصصی رو روزبه روز بهتر و کارامدتر کنن
پیشنهاد من اینه که برای شروع هر کدوم از اعضای سایت در قسمت نظرات همین روزنوشت به سوال زیر پاسخ بدن تا دیدگاههای اعضا به صورت متمرکز و یکجا گردآوری بشه و امکان تحلیل و جمعبندی بوجود بیاد
سوال – به نظر شما مهم ترین ویژگی یا ویژگیهای مثبت این سایت اجتماعی – تخصصی و بارزترین نقاط ضعفش چیا هستن؟
از همه دوستانی که توی این نظرسنجی شرکت میکنن تقاضا دارم به دادن جوابهای کلی مثل "در مجموع خوبه" یا "هنوز خیلی جای کار داره" اکتفا نکنن و مشخصا به مصادیق نقاط قوت و ضعف بپردازن و دیدگاههاشون رو واضح و روشن و بدون ابهام بنویسن تا تبادل نظر خوب و مفیدی داشته باشیم
اگر هم پاسخهاتون رو با راهکارهای پیشنهادی تکمیل کنین احتمالا مدیرهای سایت خیلی خوشحال و ممنونتون میشن. که البته ترجیح میدم از طرف اونها حرفی نزنم و ازشون دعوت کنم مثل تک و توک موارد مشابهی که قبلا بوده، خودشون هم توی این تبادل نظرها شرکت کنن و دیدگاههاشون رو بنویسن
چشم براه نظرها و نوشته هاتون هستم
خواهر کوچیک شما
ن. بهشتی

یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 09:43  
 نظرات    
 
م افتخاری 16:34 یکشنبه 22 خرداد 1390
21
 م افتخاری
با سپاس از پیشنهاد خانم مهندس بهشتی،
قبلاً هم پیشنهاد ایجاد تالارهای گفتمان تخصصی را ارائه کرده بودم که مجدداً به آن اشاره مینمایم امید که در این نظر خواهی مورد توجه و نقد بیشتر قرار گیرد.
همچنین ایجاد یک کتابخانه و یا آرشیو مقالات الکترونیکی که امکان جستجو در آن وجود داشته باشد به ارتقائ سطح علمی اعضائ و فرهنگ مطالعه کمک شایانی خواهد نمود.
ولی مهمترین ویژگی سایت ، به نظر این حقیر ، جو دوستانه و تخصصی بودن اعضای آنست هرچند که در زمینه‌های عمومی اظهارنظرهای خوبی ارائه میگردد.
علیرضا احمدی 17:58 یکشنبه 22 خرداد 1390
14
 علیرضا احمدی
با سلام
مهمترین ویژگی این سایت اینه که اکثر اعضا دوستان مهندس معمار ، عمران (نظارت ، طراح) ، پیمانکار و مکانیک (تاسیساتی وبرقی ) وآب و راه هستند بطور کلی با منبحث صنعت در تماس هستند.

و با ارسال مطالب و روزنوشت های مفید جهت آگهی و بالا بردن قدرت فکر و تصمیم گیری مهندیسین می تواند قدم مهمی در زمینه صنعت بردارد.

یکی از نقاط ضعف این سایت ارسال مطالب غیر صنعتی و در نتیجه آن تایید مطالب از طرف مدیریت سایت است که به نظر بنده ، کسانی که دنبال هر یک از موضوعات فوق باشند می توانند با جستجو به راحتی مطلب خود را پیدا کنن.

ما اینجا جمع شدیم تا یک سری مطالب مفید را به هم یاد دهیم ، و یا عکس یا مطلبی را نمایش دهیم که تک باشه یعنی به راحتی تو نت دیده نشه ، اونارو به مهندسین نشون بدیم.

چند پیشنهاد جدید هم داشتم که بعدا در ادامه خواهم گفت .
با تشکر از مدیریت سایت
و با تشکر از اعضای پر تلاش
سیامک شاهنده 18:55 یکشنبه 22 خرداد 1390
23
 سیامک شاهنده
باسلام وخوش آمدگویی به شما سرکار خانم مهندس بهشتی.
درزمان نگارش چهار نفرازدوستان رای موافق داده بودند اما کسی نظری نداده بود یا اگرهم نظری داده بودند در سیکل تایید قرار داشت.بهرحال از اینکه شما سایت واعضا را با پیشنهادتان به چالش کشیدید و همینطور مدیران سایت را خوشحالم ،چراکه بعداز آخرین بازنگری در چرخه آرا ،تعداد آرا منفی باکاهش چشمگیری مواجه شده ،پنداری...مخالف را ملخ خورده(البته درمثل مناقشه نیست)من در زیر برخی ویژگی ها را می نویسم ،ابتدا ویژگی های مثبت:
1/به ساختمان و عمران و رشته های وابسته می پردازد پس برای این سایت و گروه و شاخه های وابسته خوب و مفید است.
2/به آخرین و تازه ترین گزیده های همین رشته ها می پردازد بازهم خوب است.
3/جدیدترین متدها وتکنیک ها را بازگو می کند خوب است.
و اما ویژگی های منفی:
1/یکی ازوظایف این سایت باید این باشد که متولیان بخش ساختمان،راه و ... رابه چالش بکشند،مثلا وقتی وزیر محترم مسکن اعلام می کنند در سال جاری(1390)000ر500ر2 واحد مسکونی خواهیم ساخت،چرا یکی از این دوستان فرمایشات وزیر محترم مسکن را مورد نقت وبررسی قرار نمی دهند؟آیا این گفته به لحاظ محاسباتی قابلیت بررسی ندارد یا دارد؟و مثلا اگر بررسی شود واعلام شود که مثلا 000ر341ر2 واحد مسکونی امکان ساخت دارد ایرادی دارد یا بخاطر اعلام این نظریه کارشناسی برای سایت و فرد محاسب مشکاتی بوجود می آید؟
2/متاسفانه برخی افراد دراین سایت نسبت به رعایت حریم دیگران اظهار نظر میکنند که از مصادیق بی تربیتی به شمار می رود که بایستی بااین گونه سخنان سخیف وگویندگان آن برخورد شود(البته توصیف ظاهری یک وسیله بی جان به یک حیوان،به نظر نمی آید که به کسی اهانتی شده باشد که این نظرات درج نمی گردند ولی اهانت به افراد درجشان بلا مانع است)
3/اگر به مسئله ایی شما نظر ی بدهید و مدیر سایت آن را مناسب جهت درج نیابد به شما علتش گفته نمی شود که می تواند بصورت کاملا شخصی به ایمیل شما علت عدم درج بازگو گردد.
در خاتمه بازهم از شما سپاس گزارم که موضوع را مطرح کردید.پیروز باشید وکامروا.
رضا مهیاری 19:35 یکشنبه 22 خرداد 1390
14
 رضا مهیاری
موافقم
محمدرضا جمشیدیان 21:14 یکشنبه 22 خرداد 1390
24
 محمدرضا جمشیدیان
سرکار خانم مهندس بهشتی
بالاخره یه شیر زن توی این سایت پیدا شد که به فلسفه اصلی ساخت این سایت اشاره کرد!! بدون شک بدون بحث و گفتگو راجع به جنبه های مختلف مسائل صنعت ساختمان هیچوقت پیشرفتی در جهت بهبود آن حاصل نخواهد شد. تعداد بیش از 6000 مهندس در این سایت دور هم جمع شده اند اما دریغ از یک اشاره به مسائل و مشکلاتی که در زمینه موارد متعدد وجود دارد.
امیدوارم روزنوشت شما باب گفتگو در موارد مختلف صنعت ساختمان را باز کند و بدنبال آن مسئولین نیز در بحث ها و گفتگوهای سازنده شرکت نمایند تا از بین این بحث ها بتوان به راه کارهای تازه رسید.
منتظر اخبار، مقالات و روزنوشت های مهندسین محترم و مسئولین در موارد مختلف صنعت ساختمان هستیم.
علیرضا احمدی 23:13 یکشنبه 22 خرداد 1390
11
 علیرضا احمدی
مرسی مهندس جمشیدیان

" منتظر اخبار، مقالات و روزنوشت های مهندسین محترم و مسئولین در موارد مختلف صنعت ساختمان هستیم. "
حسن شیخ 00:07 دوشنبه 23 خرداد 1390
15
 حسن شیخ
خانم مهندس بهشتی پیشنهاد پخته و وزین شما قابل ستایش است.
خوشبختانه وب سایت با اقبال و همکاری دوستان و مدیریت محترم به محیط رسمی و در عین حال دوستانه تبدیل گردیده. مطالب مطرح شده طیف وسیعی از موضوعات را در برمی گیرند که چنین تنوعی مطالب می تواند پاسخگوی ذهن پرجنب و جوش مهندسان باشد. البته مطالب تخصصی نتوانسته به عمق بروند و با آنها موشکافانه برخورد نمی شود که اولی به ضعف مسئول تهیه خبر و دومی آرامش خاطر خوانندگان بر می گردد.
مورد مثبت دیگر آن دسته روزنوشت هایی ست که چنان خلاقانه به نقد می پردازند که هر مخاطبی را برای بیان نظر تحریک می کند. برای نمونه به روزنوشت های مهندس رابین صریق پور نگاه کنید. پاسخ هایی که بر روزنوشت های ایشان می شود خود حکایتی دگر دارند. متاسفانه تعداد این روزنوشت های تحلیلی کم و کم تر شده.
قبلا جناب مهندس نجفی الموسوی مقایسه ای را میان سازمان نظام مهندسی اصفهان و قزوین انجام دادند. قطعا بیان تجربیات، مزیت ها و معایب صنعت ساختمان از منظر هر شخص صرف نظر از جایگاه و موقعیت، راهی برای شکوفایی است. هرکس می تواند از شهر خود تجربه ای را بازگو نماید. فعلا این قسمت چندان اعتبار نیافته است.
هرچند گروه به وظیفه اصلی خود که همان انتشار اخبار و نظرات است، می پردازد در مواردی با اقبال مهندسان مواجه نمی شود. افراد در حالی که حرف هایی برای گفتن دارند، در صحنه سکوت می کنند.
و در نهایت اینکه، تعداد شهرسازان خیلی کم است!
محسن امیری 00:17 دوشنبه 23 خرداد 1390
16
 محسن امیری
با سلام
گل گفتین خانم مهندس بهشتی
من هم به دلیل نیاز به گفتگو و تبادل نظر توی این سایت عضو شدم.
م افتخاری 08:48 دوشنبه 23 خرداد 1390
17
 م افتخاری
بازگشت به نظر آقای مهندس شاهنده باید عرض کنم که:
تحلیلها و نظرات ارائه شده در سایت بیشتر مربوط به روزنوشتهاست درحالیکه موارد تحلیلی دقیقتر با بار فنی بیشتر در محدوده اخبار و مقالات امکان بروز پیدا میکنند. که به نظر میرسد کمی وقت اعضا منجر به فعالیت بیشتر در زمینه روزنوشتها شده است که بعضاً موارد تکراری در آن نیز کم نیست.
بنابراین پیشنهاد میگردد که امکان اعلام نظر در زمینه‌های تخصصی با کارهایی نظیر مطرح کردن موضوع هفته و یا ... توجه بیشتر اعضا را به جود جلب نماید.
ولی در فضای ناسالم و شبهه انگیز حتی بیان اینکه روز معمولاً روشن است و شب تیره گاهی به مذاق برخی خوش نمی‌آید...
مرتضی بیات 09:32 دوشنبه 23 خرداد 1390
15
 مرتضی بیات
به نظرم این سایت بیشتر جنبه تفریحی و تفننی برای اعضا داره تا یک سایت جدی و فنی. از جنبه فنی استفاده‌ای که من از این سایت تا حالا کردم دانلود بعضی از منابع فنی بوده که البته بعضی‌هاشون واقعاً خوب بوده و به کارم اومده. همینطور که می بینید این سایت بیشتر جنبه خبری و تفریحی و ارائه مطالب متنوع (که خیلی هاشون هم ربطی به مباحث فنی نداره ) داره و شاید خیلی هم بد نباشه. به نظرم به اندازه کافی سایتهای جدی وجود داره و اجازه بدید این سایت با همین روال فعلی و متنوع ادامه پیدا کنه.
سیدرسول سجادی 10:36 دوشنبه 23 خرداد 1390
12
 سیدرسول سجادی
به نظر من 1- تبادل اطلاعات تخصصی بین اعضا بسیار ضعیف است 2- 99% روزنوشتها جنبه عمومی و سرگرمی دارد که در دیگر سایتها نیز پیدا می شود 3- امکانات و مزایایی برای اعضا در خصوص نرم افزار سازه 80 در نظر گرفته نشده است 4- در ضمن از روزی که جوایز برترینها رو دادند ماشاالله همه فعال شده و روزنوشتها زیاد شده است .
جواد خدادی 11:05 دوشنبه 23 خرداد 1390
15
 جواد خدادی
ضمن سلام
البته این سایت با خبرها واطلاعاتی که در آن درج میشود بعضی از نیازهای دوستان را بر طرف میکند ومطالب جالب دوستانم نیز جذابت سایت را زیاد میکند با پیشنهاد داده شده شما خانم مهندس بهشتی موافقم.
محمد مهدی مدرس نیا 11:21 دوشنبه 23 خرداد 1390
17
 محمد مهدی مدرس نیا
با سلام خدمت تمامی دوستان سایت
موارد به صورت خلاصه بیان میگردد:
- مهمترین نکته جمع دوستانه تخصصی و مرتبط با صنعت ساختمان است که امکان پتانسیل بالقوه بسیار مناسبی جهت بسیاری از امور میباشد.
- استفاده از مطالب تخصصی سایت و اخبار مرتبط با ساختمان
-استفاده از مطالب متنوع و غیر تخصصی سایت با توجه به اینکه کمتر فرصت جهت جستجوی هر شخص وجود دارد.
اما در این میان جای عنوان مشکلات صنفی و تخصصی نیز بسیار خالی است که با توجه به اینکه چنین بستری با این تعداد از اعضا و پوشش قرار دادن تمام مناطق کشور فراهم است امید که دوستان -از خود باید شروع کرد- تلاش بیشتری در اینخصوص داشته باشند.
- به نظر من حتی تجربیات عملی که هریک از دوستان داشته اند نیز اگر در زمینه های تخصصی ارایه گردد برای سایرین قطعا مفید خواهد بود.
امیدکه دوستان نیز از نظرات سازنده خود در خصوص مطالب سایت دیگران را بیشتر بهره مند سازند و با به چالش کشیدن مشکلات صنفی وتخصصی حداقل طرح موضوعی در این موارد بشود.
با تشکر
یحیی بهمنی 12:36 دوشنبه 23 خرداد 1390
15
 یحیی  بهمنی
خانم مهندس بهشتی؛ من هم موافق این پیشنهادم. این نظر رو هم درج کردم تا بتونم نظرات دوستان رو در ایمیلم داشته باشم. از شما متشکرم.

البته بنده، در جاهای دیگه پیشنهادات زیادی دادم که میدونم مدیرای محترم سایت اونارو خوندن(و شاید تکرارش در اینجا خسته کننده باشه)، ولی خوب این رو هم میدونم که اجرای پیشنهادات توسط مدیران سایت، نیاز به هزینه و زمان داره، و با توجه به اینکه مجانی عضو سایت شدم، همین قدر که پیشنهاداتم رو میخونن زیادمم هست! از همشون متشکرم. همتون رو دوست دارم. شاد و سربلند باشید.

اجرای همه پیشنهادات نمیشه؛ امااگه بشه، چی مییییییشه!!!
مهدی سهرابی 13:04 دوشنبه 23 خرداد 1390
14
 مهدی سهرابی
درود به همه دوستان
کارکردهایی که این سایت داره و یا می‌بایست داشته باشه از دید من (هرچند در مدتی که عضو سایت هستم فرصت همکاری نداشتم اما همراه بودم)
- اطلاع رسانی تازه‌های صنعت ساختمان
- گردش اطلاعات فنی و تخصصی اعضا
- ارتقا دانش عمومی مرتبط با مهارتهای اجتماعی متخصصان
- آگاهی ازفرصت‌ها و نارسایی‌های موجود در حیطه فعالیت حرفه‌ای مهندسان (مدیریتی، مطالعاتی ، اجرایی، آموزشی و ... )
- چالش و واکاوی مسایل مطرح شده از دیدگاه‌های گوناگون با ایجاد فضای تبادل نظر (آزادانه و نه سلیقه‌ای و فیلتر شده) و ارایه راهکار
- دسته بندی مناسب اطلاعات به اشتراک گذاشته شده به صورت یک پایگاه داده
پیروز باشید.
رضا مهیاری 13:20 دوشنبه 23 خرداد 1390
13
 رضا مهیاری
آقای صاحب جمع عزیز
قربون اون نوشته طولانیت بشم که کمی عصبانی هم بود
من اگه سبیل آتشی بکش بودم که روزگارم این نبود
حالا چرا مرده رو از گور میکشی بیرون من که از همه عذرخواهی کردم ولی اگه لازمه بازم عذرخواهی میکنم
ضمنا خیلی تو قید و بند امتیاز هستی. به نظر من تذکر شما درسته ولی دیگه انقدر درجه اهمیتش بالا نیست بخدا
مهدی ناظمی 18:35 دوشنبه 23 خرداد 1390
16
 مهدی ناظمی
با سلام به همه دوستان
- اینکه مدیران و موسسان این سایت محیطی کاملا دوستانه را برای همه دانش آموختگان و شاغلان صنعت ساختمان و حتی غیر ساختمان فراهم کرده اند جای بسی تشکر دارد.
به نظرمن نباید زیاد این سایت را فنی و تخصصی کرد چرا که در حال حاضر اطلاع رسانی از صنعت ساختمان و اخبار روز مربوطه کار کمی نیست برای سایتی که به رایگان عضو میپذیرد و با کلی دست اندرکار و این تعداد عضو به خوبی از عهده این رسالت برآمده.
من خودم زیاد دنبال مطالب تخصصی تو این سایت نبوده ام چرا که سایتهای زیادی هستند که با صعه صدر در اسرع وقت جواب سوالاتم را میدهند و من تا سوال بعدی دیگر گذرم به آنها نمی افتد.ولی در برنامه روزانه خودم سرکشی به این سایت را از اهم فعالیتهای خودم قرار داده ام.
همچنین اگر موارد تخصصی کم هست به خود اعضا برمیگردد نه به مدیران سایت.
و برای من همین بس که این همه مطالب زیبا در کنار اعضا مهربان و تحصیلکرده یکجا در یک سایت گرد هم آمده اند.
نازنین بهشتی 18:38 دوشنبه 23 خرداد 1390
14
 نازنین بهشتی
با سلام مجدد و تشکر از همه دوستان و همکارانی که لطف کردن و توی این تبادل نظر شرکت کردن
فکر میکنم 4-5 تا دیدگاه دیگه هم که برسه کم کم وقت جمعبندی نظرات اظهارشده و به رأی گذاشتنشونه
بنابراین اگه دوستانی امکان و تمایل دارن توی این کار (مطالعه دقیق دیدگاههای بالا - خلاصه سازی - دسته بندی و جمعبندی نظرات) به من کمک کنن، ممنون میشم نتیجه خلاصه سازی و دسته بندیشون رو همینجا بذارن تا بتونیم از این تبادل نظرمون به نتیجه ای برسیم
بازم از همه شما تشکر میکنم
یحیی بهمنی 21:20 دوشنبه 23 خرداد 1390
12
 یحیی  بهمنی
ناظمی جون؛ خیلی همدلیم! کاملا با شما موافقم. مرسی.

آقای مهیاری، شما هم درست می‌فرمایید. اما بالاخره هر جمعی، باید یه حسابداری، صاحب جمعی، چیزی داشته باشه دیگه! یه حسابدار هم، خوب ذاتش تو قید و بند بودن اعداده دیگه!

حالا جناب صاحب جمع عزیز،خودمونیم؛یه سؤال: این اسم واقعیتونه یا اسمیه که خودتون برای حضورتون تو این سایت انتخاب کردین؟ آخه عکس انتخابیتون و جواب‌های دقیقتون خیلی با اسمتون همخونه! :) ;)
رابین صدیق پور 22:40 دوشنبه 23 خرداد 1390
16
 رابین صدیق پور
با سلام خدمت همه دوستان.
جناب آقای مهندس شاهنده، منظورتان از پاراگراف زیر چیست؟ امکانش هست که واضحتر بفرمایید:
(2-متاسفانه برخی افراد دراین سایت نسبت به رعایت حریم دیگران اظهار نظر میکنند که از مصادیق بی تربیتی به شمار می رود که بایستی بااین گونه سخنان سخیف وگویندگان آن برخورد شود(البته توصیف ظاهری یک وسیله بی جان به یک حیوان،به نظر نمی آید که به کسی اهانتی شده باشد که این نظرات درج نمی گردند ولی اهانت به افراد درجشان بلا مانع است)
یحیی بهمنی 09:49 سه شنبه 24 خرداد 1390
12
 یحیی  بهمنی
صاحب جمع جون؛ هم خیلی باحالی، هم خیلی مخلصیم. من که گفتم حضور حداقل یک نفر با روحیه مثل شما برای هر جمعی لازمه!
و این جای تبریک داره که همه‌چیتون با هم میخونه: فامیلیتون، عکستون، نوع تحصیلتون (هندسه و مهندسی)، پاسخ‌هاتون، روحیه‌تون و ...
یحیی بهمنی 09:50 سه شنبه 24 خرداد 1390
11
 یحیی  بهمنی
با اون مثالی که زدین کلی سر صبحی خندیدم و سرحال شدم! ممنون.

شاید بگین حساب حسابه، کاکا برادر! ولی فکر کنم در یک جمع دوستانه و تحصیلکرده، همون "دور و بر 190" هم مشکل خاصی ایجاد نکنه. هر چند بهتره که اون هم دقیق‌تر بشه.
یحیی بهمنی 09:51 سه شنبه 24 خرداد 1390
12
 یحیی  بهمنی
در مورد نحوه امتیازبندی هم، پیشنهاد میکنم دوستانی که امتیاز بندی براشون مهمه، پیشنهاد فرمولی دقیق بدن که همه ابعاد رو مد نظر داشته باشه. اینکه فقط بگیم این درست نیست، خیلی کمکی نمیکنه. البته من یه کمی، روش فکر کردم، ولی فرمول خاصی که بتونه همه ابعاد رو پوشش بده و به وضع الان بچربه، پیدا نکردم. بازم درباه‌ش فکر میکنم.
یحیی بهمنی 09:55 سه شنبه 24 خرداد 1390
13
 یحیی  بهمنی
ببخشید، دلیل اینکه نظراتم رو تو کامنت‌های جداگونه میدم، اینه که هر کدوم به تنهایی ممکنه موافق یا مخالف داشته باشه. و اگر همه رو تو یک نظر درج کنم، معلوم نیست یک رأی دهنده با کدوم قسمت نظر موافقه و با کدوم قسمتش مخالف. لذا هر قسمت رو تو کامنت جداگونه‌ای گذاشتم.

شاید این هم یکی از نقاط ضعف سایت باشه که بشه روش بهتری براش بکار برد.
یحیی بهمنی 10:05 سه شنبه 24 خرداد 1390
12
 یحیی  بهمنی
ضمنا یک سؤال از مسؤول محترم سایت:
گاهی اوقات کامنت دوستان تکراری به ایمیلم ارسال میشه، نمونه‌ش همین آخرین کامنت‌های آقای صاحب جمع و صدیق پور تو همین ستون.
آیا اشتباه از نویسندگان کامنت‌هاس که دو بار نظرشون رو میفرستن، یا از سیستم ارسال به ایمیل دوستان؟ ضمنا ارسال به ایمیل ‌ها دستی انجام می‌شه یا سیستمی(اتوماتیک)؟
علیرضا احمدی 11:01 سه شنبه 24 خرداد 1390
6
 علیرضا احمدی
جالبه نظر من درج نمی شه !!!
علیرضا احمدی 13:17 سه شنبه 24 خرداد 1390
9
 علیرضا احمدی
الان کی مخالف زد ؟

بابا به خدا چند تا کانت دادم درج نشده !!!
یحیی بهمنی 17:55 سه شنبه 24 خرداد 1390
12
 یحیی  بهمنی
آقای افقری، خیلی باحالین. همین!

همینقدر که اعضاء اونقدر به این سایت اطمینان پیدا کردن که نام و مشخصات واقعی شون رو درج کنن، بهترین نشونه بر تأیید فرمایشات شماست.

از شما و دیگر مدیران سایت مجددا و به نوبه خود، صمیمانه سپاسگزارم.
علیرضا احمدی 22:27 سه شنبه 24 خرداد 1390
12
 علیرضا احمدی
با تشکر از مهندس علی صاحب جمع.
در مورد سلیقه ای عمل کردن که بهتر حرف نزنم چون دل منم پر هستش . . .
درسته مهندس صاحب جمع در مورد امتیاز ها که گوشزد کردم من بودم که گفتم الانم میگم .
این نظر آقای صاحب جمع رو هم من تایید می کنم و چند بار گفتم .: "" و یه چیز دیگه اینکه روزنوشتهای ارسالی تو صفحه ی هر شخص دیده میشه ولی مقالات ارسالی هر عضو دیده نمیشه که بهتره بشه ""
جالبه ( قابل توجه دوستان داستان نویس ) یکی نظر میده سایت :" بیشتر جنبه تفریحی و تفننی برای اعضا داره تا یک سایت جدی و فنی "" و این به خاطر خود ماست کهگیر دادیم به این گونه مطالب .
ناسلامتی اکثرا مهندس هستید . . .
آقای سجادی هم متذکر شدن : " تبادل اطلاعات تخصصی بین اعضا بسیار ضعیف است ، 99% روزنوشتها جنبه عمومی و سرگرمی دارد

در آخر حرفم باید بیان کنم که متاسفانه تو ایران افراد چاپلوس زیاد هستن و هرچند مخالف باشند خود را موافق نظام حاکم آن منطقه یا ناحیه که در اینجا سایت هستش می کنن و پیش میروند.

الان نسبت به چند وقت پیش مخالفین کم شده و بهتر بگم به صفر تمایل کرده و فعلاً در روزنوشت ها مشاهده می شود که انشا ا.. با ظاهر شدن نام افراد در این قسمت ها هم تعداد مخالفین یا همان بحث قرمز ها به صفر تمایل پیدا خواهد کرد .
امیر نعمت پور 14:59 چهارشنبه 25 خرداد 1390
10
 امیر نعمت پور
خیلی خوب بودش.خیلی خیلی موافقم عزیز.
بهنام مکسایی 21:00 چهارشنبه 25 خرداد 1390
13
 بهنام مکسایی
سلام خسته نباشید عالی بود دیگه بیشتر از این نمی تونم تعریف کنم فقط وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزنید behnammaksaee.blogfa.com
علی یاری 00:25 پنجشنبه 26 خرداد 1390
14
 علی یاری
باعرض سلام خدمت همه ی مهندسین
به نظرمن اگه محیطی فراهم شودکه ماتازه واردهابتونیم ازتجربیات شمااستفاده کنیم بدنیست
اخه فقط اخبارتوی سایت هست ومن که هیچ تجربه ای ندارم نگران هستم که می تونم مهندس خوبی بشوم یا نه
جعفر نظری 11:48 پنجشنبه 26 خرداد 1390
13
 جعفر نظری
با سلام و خسته نباشید خدمت همه اعضای محترم و زحمتکشان سایت.
نظرات همه دوستان به نوعی سازنده و قابل تأمله
پیشنهادات :
1. بخش مقالات که قویترین بخش سایت از نظر بنده می باشد را به صورت تخصصی تفکیک کنیم.
2.بخش اخبار سایت نیز بهتره قویتر و اون هم به صورت تفکیک شده در رشته های متفاوت نظام مهندسی مطرح بشه

محسن نجاری 14:02 پنجشنبه 26 خرداد 1390
9
 محسن نجاری
سلم ممنون از ایده برتر
یحیی بهمنی 10:39 شنبه 28 خرداد 1390
11
 یحیی  بهمنی
سلام آقای یاری؛

من رو بیاد اون روزهایی انداختید که یه سری کتاب رو خونده بودم و امتحان داده بودم و قبول شده بودم و تازه نظام مهندسی پایه 3 رو گرفته بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم!

یه پسر گوگولی مگولی ناز (!) که هنوز کتابهاش زیر بغلش بودن و جون میداد برای دست انداختن توسط برق‌کش‌های ساختمون!

حالا برم سر ساختمون یارو از چی شروع کنم؟

من که تا حالا سیم کشی نکرده بودم و از اصول عملیش هیچی نمیدونستم، برم با یه سیم کش بحث کنم؟!
من فقط میتونستم یه شبکه فشار قوی کشوری رو طراحی و حساب کتاب کنم!
من که هر چیزی رو باید حساب کتاب میکردم و نمیدونستم پریزهای یک ساختمون معمولی چه سیمی باید باشه! اصلا نمیدونستم انواع سیم رایج تو بازار چیه! استانداردهای مختلف موجود و قیمت‌هاش کدومه! و هزار چیز دیگه‌ای که نمی‌دونستم!

و تنها راهش این بود که برم کارآموزی پیش یه سیم کش!

آه!! چه روزهایی بود!!

نه یه چک لیست ساده برام موجود بود و نه یک دستورالعمل کار عملی و نه کسی که بخوام برم پیشش و بپرسم که باید چیکار کنم!!

و خوب غرور کاذبی که جامعه برای یک مهندس ساخته بود هم که مانعی بودبرای حل این جور مشکلات!

بالاخره با چند سال سعی و خطا و دوست شدن با مجرب تر ها (که اکثرا مثل خودم مجرب شده بودن!) و راهنمایی‌های اون‌ها تونستم یه چیزایی بفهمم!

شاید همینه که الان وضعیت نظارت مهندسین ناظر اینقدر درامه!!

-----------------

آقای یاری پیشنهاد خوبی دادین. شاید مقداری از مشلکلاتی که من داشتم رو بشه با همین سایت حل کرد! البته در پرسیدن سؤال‌هایی که به نظر ابتدایی میان، یه کم خجالت رو باید بزاریم کنار؛ و دوستان مجرب هم بیشتر درک کنن و کمک کنن!

یه قسمت ویژه این جور مطالب خیلی جاش خالیه!
وحید استوار 11:17 شنبه 28 خرداد 1390
13
 وحید استوار
سلام به همه دوستان
اگه مطالب سایت به موضوعات ریزتر و تخصصی تری تقسیم بشن بهتره ،اینجوری هر عضو راحتتر مطالب دلخواهشو پیدا می کنه .
در ضمن اگه اردوهای گروهی هم مد نظر مدیران سایت باشه خیلی خوبه و اعضا می تونن از نزدیک با هم آشنا بشن ،و فکر کنم استقبال خوبی از این موضوع بشه .
با سپاس از همه دوستان
م افتخاری 13:02 شنبه 28 خرداد 1390
14
 م افتخاری
راستی خانم مهندس چه خبر از جمع بندی پیشنهادات؟...
در صورت محقق شدن ، خوشحال میشوم از آن مطلع گردم
سیامک شاهنده 15:30 شنبه 28 خرداد 1390
10
 سیامک شاهنده
باسلام به همه عزیزان بطور ویژه جناب آقای مهندس صدیق پور.
سپاس از اینکه به سخن من توجه کردید.
پاسخ شما را نخست به آدرس ایمیلتان پست می کنم و در صورتیکه شما تایید کردید در سایت وارد نمایید و چنانچه درست نبود به من گوشزد فرمایید.
حمیدرضا ولیزاده لادی 15:52 شنبه 28 خرداد 1390
12
 حمیدرضا ولیزاده لادی
باتشکر از دوستان
به نظر بنده ، بهترین راه برای طرح نظرسنجی ، طراحی قسمتی مجزا در صفحه اصلی و طرح روزانه نظرسنجی ها با توجه به نیاز روز و ارائه نتایج آن در قالب نمودارهای جامع می باشد.
امیر یاشار فیلا 18:22 شنبه 28 خرداد 1390
15
 امیر یاشار فیلا
با درود به دوستان و همکاران ارجمندم،
از دید من، مهم‌ترین ویژگی مثبت این سایت، توان اعتمادسازی آن است، که باعث شده جمع به‌نسبت پرشماری از مهندسان رشته‌های گوناگون، با عکس و هویت واقعی خود به عضویت آن درآیند (برخلاف بیش‌تر شبکه‌های اجتماعی موجود).
یکی از دلایل به وجود آمدن این اعتماد، به نظر من، رایگان بودنِ عضویت در سایت با وجود ارائه‌ی خدماتی قابل‌قبول، و همچنین گرافیک ساده و چشم‌نواز صفحات و خالی بودن آن از آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی‌ست.
بارزترین نقطه‌ی ضعف سایت هم آن‌گونه که از قرائن و گله‌مندیِ گاه‌وبی‌گاه اعضا برمی‌آید و قاعدتاً وقت و زمان قابل‌توجهی هم از مسؤولان سایت می‌گیرد، فرآیندِ پرزحمت و زمان‌برِ بررسی و تأیید مطالب ارسالی از سوی اعضاست؛ که البته با توجه به وضعیت حاکم بر جامعه و محدودیت‌هایی که اداره‌کنندگان چنین شبکه‌هایی با آن‌ها مواجه‌اند، با این که به اعضای سایت حق می‌دهم از این موضوع کلافه باشند، معتقدم مدیریت و مسؤولان سایت در این رابطه کوتاهی یا تقصیری ندارند؛ چون اصولاً این مشکل (که شاید در قیاس با نقاط قوت متعدد سایت چندان هم بزرگ نباشد) مشکل یا ضعفی نیست که به خود سایت، سازوکار آن یا نحوه‌ی اداره‌ی آن مربوط باشد. بنابراین، در این موردِ به‌خصوص تصور می‌کنم چاره‌ی کار، شکیبایی و بردباریِ دوسویه‌ی اعضا و مسؤولان سایت است.
اما در زمینه‌ی پاره‌ای ضعف‌های کوچک‌تر و کم‌اهمیت‌تر (همچون بی‌رونق بودن بخش گزارش‌ها، پیروی نکردنِ مقالات از فرمتِ واحد و استاندارد علمی، دسته‌بندی نشدن خبرها، فقدان رویکرد ژورنالیستی و مخاطب‌محور در ارائه و پرزانته‌ی بخش‌های خبری و گزارشی، و...) معتقدم با هدف‌گذاری و حرکت آرام و پیوسته می‌توان به‌تدریج این ضعف‌ها را برطرف کرد.
با آرزوی شادکامی و سرافرازی برای تک‌تک اعضای جامعه‌ی مهندسی کشورمان.
حسن شیخ 08:48 دوشنبه 30 خرداد 1390
14
 حسن شیخ
دوستان عزیز
مشخص نبودن معیارها قضاوت در مورد نظرات و مبهم بودن خط قرمزها موجب شده این شائبه پیش بیاید که با نظرات سلیقه ای برخورد می شود. این که فکر کنیم در فضای ناسالم و شبهه انگیز حتی بیان اینکه روز روشن است و شب تیره گاهی به مذاق برخی خوش نمی‌آید... منجر به خودسانسوری و پرهیز از نقد سازنده می شود.
به نظر من، وب سایت نیازمند معیارهایی برای نقد است.
نازنین بهشتی 16:21 دوشنبه 6 تیر 1390
11
 نازنین بهشتی
سلام به همه همکارها و همسایتیهای خوبم
توی این 8-9 روزی که با اجازتون به یک سفر کاری-تفریحی رفته بودم همش دلم پیش iiiwe بود
اما با این که اونجا هم به اینترنت دسترسی داشتم نمیدونم چرا به دلم نمیچسبید که از سیستمی غیراز کامپیوتر خودم به اینترنت کانکت بشم
به هرحال حالا برگشتم و میخوام با کمی تأخیر که ظاهرا بد نبوده و باعث شده چندتا نظر دیگه هم برسه، دیدگاههای تبادل نظر-1 رو خلاصه و جمعبندی کنم
من نظرهایی رو که اعضا لطف کردن و اینجا نوشتن، تونستم در سه بخش الف: نقاط قوت سایت (17 مورد)، ب: نقاط ضعف سایت (18 مورد) و ج: پیشنهادها و راهکارها (17 مورد) دسته بندی کنم. اگه احیانا به نظرتون رسید چیزی رو از قلم انداختم لطفا به این موارد اضافه کنین
بعداز تکمیل شدن جمعبندی در مورد این که این تبادل نظر آیا نیاز به رای گیری آیتم به آیتم هم داره یا نه با هم مشورت میکنیم


الف) نقاط قوت سایت
1- دوستانه و تخصصی بودن جو کلی حاکم بر سایت
2- ارتباط تنگاتنگ رشته های تخصصی اعضا با صنعت که موجب بال رفتن آگاهیهای فنی-مهندسی اعضا و اعتلای صنعت میشه
3- پرداختن به شاخه ها و تازه های ساختمان – عمران و رشته های وابسته و مفید بودن برای متخصصان این رشته ها
4- رسمی بودن محیط سایت با وجود حکمفرما بودن جو دوستانه
5- تنوع و گستردگی طیف مطالب مطروحه در سایت که میتواند پاسخگوی ذهن پرجنب و جوش مهندسان باشد
6- فراهم بودن امکان گفتگو و تبادل نظرهایی مثل همین مورد
7- با این که قبلا قسمت مقالات سایت پر شده بود از فیلم معرفی برخی اشخاص و سازه ها و مطالب بدون رفرنس و مسائل پیش پا افتاده، شکر خدا به نظر میرسد این مشکل حل شده و قسمت مقالات کیفیت مطلوبی پیدا کرده
8- این که این سایت در کنار خیل سایتهای جدی و فنی بیشتر جنبه تفریحی و تفننی دارد، چندان هم بد نیست و بهتر است اجازه بدهیم با همین رویه پیش برود
9- طرح اعطای جایزه به برترینها باعث تحرک و پویایی سایت و اعضا شده
10- در مجموع اخبار و اطلاعات تخصصی در کنار مطالب غیرفنی ارسال شده توسط اعضا توانسته جذابیت قابل توجهی ایجاد کند
11- این جمع تخصصی دوستانه مرتبط با صنعت ساختمان، پتانسیل و امکان بالقوه بسیار مناسبی برای بسیاری از امور و کارهاست
12- فراهم بودن زمینه تبادل تجربیات و انتقال دانسته های کاری و فنی اعضای پیشکسوت به جوانترها
13- همین که این سایت بدون دریافت حق عضویت امکان حضور مهندسان در این جمع تخصصی را فراهم کرده جای تقدیر دارد
14- همه ما در این محیط دوستانی پیدا می کنیم که چه بسا یافتن آنان در محیط اجتماعی به سختی شکل گیرد و همین تجربه حضور در محیطی صمیمانه و در عین حال تخصصی ما را ترغیب میکند که بخشی از وقت روزانه مان را به حضور در این سایت اختصاص دهیم
15- همین که مسئولان سایت آگاهانه از به کارگیری برنامه ها و فاروم های کلیشه ای و قالبی پرهیز کرده اند، نشاندهنده این است که به نظرات و پیشنهادهای اعضا در جهت توسعه سایت اهمیت میدهند و کیفیت این توسعه برایشان مهمتر است
16- مهم‌ترین ویژگی مثبت این سایت، توان اعتمادسازی آن است که باعث شده برخلاف بیش‌تر شبکه‌های اجتماعی موجود، جمع به‌نسبت پرشماری از مهندسان رشته‌های گوناگون، با عکس و هویت واقعی خود به عضویت آن درآیند
17- گرافیک ساده و چشم‌نواز صفحات سایت و خالی بودن آن از آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی از دیگر ویژگیهای آن است



ب) نقاط ضعف سایت
1- ارسال مطالب غیر صنعتی و غیرفنی از سوی اعضا که باعث میشود حالت تخصصی سایت کمرنگ بشود
2- نپرداختن به یکی از مهمترین وظایف سایت یعنی به چالش کشیدن و توضیح خواستن از مسئولان و متولیان
3- برخورد نکردن مدیران سایت با رفتارهایی که مصادیق بی تربیتی و اهانت و مخدوش کردن حریم افراد محسوب میشود
4- سلیقه ای بودن عملکرد مدیریت سایت در تایید یا رد مطالب ازسالی اعضا
5- نامشخص بودن و ذکر نشدن دلیل تایید نشدن مطالب ارسالی
6- اعضای سایت با وجود فراهم شدن امکان گفتگو راجع به جنبه های مختلف مسائل صنعت ساختمان، اشاره ای به مسائل و مشکلات متعددی که در این زمینه وجود داغرد نمیکنند (نظر آقای مهندس جمشیدیان، مدیر گروه نرم افزاری سازه که سایت را راه اندازی کرده اند)
7- مطالب تخصصی سایت نتوانسته اند چندان وارد عمق موضوعات بشوند و آنها را بشکافند
8- کم تعداد بودن روزنوشتها و مطالب تحلیلی که نظر خوانندگان و کاربران را جلب و آنها را ترغیب به مشارکت در بحث کنند
9- برخی ملاحظات باعث شده که در مواردی افرادی که حرفهایی برای گفتن دارند ترجیح میدهند سکوت کنند
10- تعداد اعضای سایت در رشته شهرسازی کم است !
11- رنگی شدن آراء موافق و مخالف نه تنها کمکی به شفافیت نظرات اعضا نکرده بلکه در مواردی باعث به وجود آمدن سوءظن و کینه ورزی شده
12- گاهی آدم احساس میکند که فضای ناسالم و شبهه انگیزی حاکم شده که هیچ نظر متفاوتی به ذائقه اش خوش نمی آید و آن را تحمل نمیکند
13- تبادل اطلاعات تخصصی بین اعضا بسیار ضعیف است
14- 99% روزنوشتها جنبه عمومی و سرگرمی دارد که در دیگر سایتها نیز پیدا می شود
15- امکانات و مزایایی برای اعضای سایت در خصوص نرم افزار سازه 80 در نظر گرفته نشده است
16- علیرغم فراهم بودن چنین بستری، جای خالی عنوان و مطرح کردن مشکلات صنفی و تخصصی به شدت احساس میشود
17- در قسمت پرزانته و ارائه مطالب سایت چند ضعف کوچک به این شرح مشاهده میشود: بی‌رونق بودن بخش گزارش‌ها، پیروی نکردنِ مقالات از فرمتِ واحد و استاندارد علمی، دسته‌بندی نشدن خبرها، فقدان رویکرد ژورنالیستی و مخاطب‌محور در ارائه خبری و گزارشی
18- مشخص نبودن معیارهای قضاوت در مورد نظرات ارسالی و مبهم بودن خط قرمزها ، که منجر به خودسانسوری و پرهیز از نقد سازنده میشود



ج) پیشنهادها و راهکارها
1- ایجاد تالارهای گفتمان تخصصی
2- ایجاد کتابخانه و آرشیو مقالات الکترونیک با امکان جستجو
3- علت تایید نشدن مطالب ارسالی اعضا با ارسال یک ایمیل شخصی به شخص ارسال کننده اطلاع داده شود
4- مهندسان محترم و مسئولانی که عضو سایت هستند سعی کنند اخبار، مقالات و روزنوشت هایشان مربوط به زمینه های مختلف صنعت ساختمان باشد
5- تجربیات، مزیتها و معایب صنعت ساختمان از منظر اشخاص مختلف بیان شوند تا امکان مقایسه و تحلیل فراهم شود
6- بخش مقالات سایت برای دسترسی سیستماتیک و آسان اعضا همانند همه سایتهای معتبر علمی تفکیک بشود. مثلا: books - articles – codes و...
7- بهتر است در صفحه شخصی اعضا علاوه بر روزنوشتها و نظرات ارسالی، مقالات ارسالی هر عضو نیز قابل رویت باشد
8- لازم است محدوده موضوعاتی که خط قرمز محسوب میشوند به روشنی و بدون ابهام برای اعضا روشن شود تا دیدگاهها و نوشته های انتقادی مثبت و سازنده به بهانه "غیرقابل تایید " بودن رد نشوند.
9- با دعوت از اعضا برای اعلام نظر در زمینه ای خاص (مثلا تحت عنوان "موضوع هفته") میتوان نقص مربوط به کم پرداخته شدن به مباحث تخصصی و تحلیلی را به تدریج برطرف کرد
10- برای طرح مشکلات صنفی و تخصصی با توجه به تعداد اعضای سایت و این که تقریبا از همه جای ایران نماینده ای در این سایت هست، لازم است خود اعضا شروع کننده این حرکت باشند و مشکلاتشان را مطرح کنند
11- پیشنهاد میشود دوستانی که امتیازبندی برایشان مهم است و دغدغه این را دارند که نحوه فعلی امتیازدهی ایراداتی دارد، فرمولی دقیق پیشنهاد کنند که همه ابعاد مد نظر دوستان را پوشش بدهد
12- بهتر است بخش اخبار سایت قویتر و به صورت تفکیک شده در رشته های مختلف نظام مهندسی اداره شود
13- اگر مطالب سایت به موضوعات ریزتر و تخصصی تر تقسیم بشوند بهتر است. به این ترتیب هر عضو راحتتر مطالب دلخواهش را پیدا میکند
14- اگر مدیران سایت نظر مساعد داشته باشند، برگزاری اردوهای گروهی هم میتواند در برنامه کار سایت قرار بگیرد. به این ترتیب اعضا هم میتوانند از نزدیک با هم آشنا بشوند و احتمالا استقبال خوبی از این موضوع خواهد شد
15- بهترین راه برای طرح نظرسنجی ، طراحی قسمتی مجزا در صفحه اصلی و طرح روزانه نظرسنجیها با توجه به نیاز روز و ارائه نتایج آن در قالب نمودارهای جامع می باشد
16- با این که اعضای سایت حق دارند از موضوع تایید نشدن بعضی مطالبشان کلافه و گله مند باشند، اما چون اصولاً این مشکل ضعفی نیست که به خود سایت، سازوکار آن یا نحوه‌ی اداره‌ی آن مربوط باشد، هم به اعضا و هم به مسئولان پیشنهاد میشود در این مورد بخصوص شکیبایی و بردباری پیشه کنند
17- لازم است برای سایت معیارهایی برای نقد تعریف شود.
علیرضا احمدی 22:55 دوشنبه 6 تیر 1390
8
 علیرضا احمدی
الف - 10 و 8 مثل همه
الف - با مورد 14 کاملا موافقم
ب - با مورد 14 کاملا موافقم
ج - مورد 7 انشالا زودتر تحقق یابد

در آخر هم ممنون و خسته نباشیدبه خانم بهشتی . . .
واقعا زحمت کشیدید
ممنونم همچنین از مسئولین سازه
محمدرضا جمشیدیان 10:46 سه شنبه 7 تیر 1390
13
 محمدرضا جمشیدیان
سرکار خانم مهندس بهشتی

رسیدن بخیر. انشاء الله مسافرت خوش گذشته باشد.
بنوبه خودم و از طرف گروه نرم افزاری سازه، از بررسی دقیق و جامعی که ارائه فرموده اید کمال تشکر را دارم.
اجازه بدهید تا بعد از نمایشگاه صنعت ساختمان تهران که در دهه اول مرداد ماه برگزار می گردد، موارد ارائه شده توسط سرکارعالی را با جزئیات بررسی نموده و راهکار مناسب ارائه نمائیم.
موفق و پایدار باشید.
م افتخاری 12:28 سه شنبه 7 تیر 1390
12
 م افتخاری
ضمن سپاس از جمع‌بندی سرکار خانم مهندس بهشتی باید عرض کنم که نبودشان در این کامنتها کاملاً محسوس بود .
معهذا پیشنهاد مینمایم که موارد اعلام شده به گونه‌ای توسط مدیر محترم سایت ارائه گردد که امکان نظر سنجی برای هر مورد و ارائه پیشنهاد برای هر مجموعه وجود داشته باشد
جواد خدادی 13:31 سه شنبه 7 تیر 1390
11
 جواد خدادی
سلام مهندس
از حوصله به خرج داده شده باید تشکر کرد .مطالب جالب بود .با امید به بکارگیری نقطه نظرات ومفید به فایده شدن بیشتر!
نازنین بهشتی 10:47 چهارشنبه 8 تیر 1390
10
 نازنین بهشتی
جناب آقای مهندس جمشیدیان
از لطف شما و بقیه همکاران و اعضا ممنونم
کار خاصی نکردم
اگر هم وقت گذاشتم برای ارتقاء سایتی بوده که نسبت بهش احساس تعلق دارم
با امید به حضور قدرتمند و چشمگیر گروه نرم افزاری سازه و سایت صنعت ساختمان در نمایشگاه ساختمان تهران ...
بیت اله طارمی 11:54 آدینه 10 تیر 1390
7
 بیت اله طارمی
پیشنهاد جالبی است اگه همت کنیم می شه
نازنین بهشتی 13:06 یکشنبه 12 تیر 1390
9
 نازنین بهشتی
آقای مهندس افقری
از لطف شما هم ممنونم
همونطور که در جواب ابراز لطف آقای مهندس جمشیدیان هم نوشتم، از صمیم قلب معتقدم این کارهای کوچیک در قبال فضا و امکان خوبی مثل iiiwe که آدم نسبت بهش احساس تعلق خاطر داره، اصلا به حساب نمیاد
بخصوص در قیاس با زحمات دوستانی مثل شما که از صحبتهای جسته گریخته متوجهشون شدم
منو بیشتر از این خجالت ندین
احد آمالی 17:50 شنبه 18 تیر 1390
9
 احد آمالی
با سلام خدمت اعضای محترم
خواهش می کنم غیر از عمران ومعماریو رشته های مرتبت مباحث دیگری را گسترش ندهید
یحیی بهمنی 16:46 شنبه 14 آبان 1390
4
 یحیی  بهمنی
این هم از آخرین تغییرات سایت!

ظاهرا رأی "مخالف" حذف شده!!

امیدوارم جایگزینی بهتر از قبل، براش در نظر گرفته شده باشه!! وگرنه حذف یک امکان خیلی راحته!!
م افتخاری 10:54 یکشنبه 15 آبان 1390
1
 م افتخاری
راستی علت واقعی حذف رای مخالف چیست؟
آیا ما هم به دلیل عدم تحمل مخالف و ظرفیت پذیرش مخالفت باید به حذف آنه بپردازیم؟
یحیی بهمنی 13:50 یکشنبه 15 آبان 1390
0
 یحیی  بهمنی
من هم با این تغییر جدید حذف رأی "مخالف" (اگر جایگزین بهتری براش نداشته باشن) کاملا مخالفم...
حداقل یک توجیهی، چیزی....
سیدفرشید غزنینی هاشمی 08:01 دوشنبه 16 آبان 1390
0
 سیدفرشید غزنینی هاشمی
اگر بخواهیم بطور واقعی به مسائل وپیشامدهای مربوط به ساختمان سازی نگاه کنیم به این نتیجه میرسیم که هرگونه اظهار نطر مناسب وبه عبارتی کارساز بایستی از طریق مراجع ذیصلاحی مانند سازمان مسکن وشهرسازی-سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام گیرد واز طریق سازمانهای نامبرده نسبت به اعمال قوانین اجرایی در ارتباط با صنعت ساختمان سازی در سطح جامعه اقدام کرد.لذا با توجه به اینکه لازم است در این زمینه مهندسین ناظر در جریان آموزشهای لازم در ارتباط با ساختمان قرار گیرند سایت شمامیتواند کمک مهمی به این مهم باشد.
اینجانب در یکی از مجامع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان که در شهر مشهد شهریورماه گذشته برگزار گردید طرح پیشنهاد گنجاندن روزی تحت عنوان -روز ملی صنعت ساختمان یا روز لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان در تقویم رسمی کشور را نمودم که در این رابطه نیز مکاتبه ای با سازمان نظام مهندسی کشور انجام شد .در این روز که فقط برای ساختمان در نظر گرفته خواهد شدمیتوان در سراسر کشور با برگزاری مراسم متنوع موضوع ساختمان سازی ولزوم رعایت مقررات ملی واینکه ناظران بتوانند برای بهره گیری بیشتر از اطلاعات در این زمینه به سایتهای مفید از جمله سایت شما مراجعه کنند اشاره کرد و شما هم میتوانید با چاپ بروشور وبنر وغیره نسبت به تبلیغات واطلاع رسانی به مهندسین ناظر اقدام نمائید.به امید اشاعه فرهنگ مهندسی واینکه پدیده ای بنام امضا فروشی درزمینه ساختمان در سطح کشور نباشیم واین سایت کمک مهمی در این راستا میتواند انجام دهد البته اگر همه اعضا به نوعی دست در دست هم داده تا این فرهنگ در کشور لازم الاجرا شود.....
یحیی بهمنی 15:04 پنجشنبه 10 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
با ابراز خوشحالی و تشکر از مدیران محترم سایت، به اطلاع دوستان می‌رسانم همین الان متوجه شدم قدم دیگری در راستای ارتقای سایت از سوی مدیران محترم سایت برداشته شد:

*پذیرفته شدن یک روزنوشت به ایمیل فرستنده، اطلاع داده می‌شود.*

امیدوارم هر چه زودتر روزنوشت‌های پذیرفته نشده نیز (ترجیحا با ذکر دلیل رد) به اطلاع ارسال کنندگانش برسد.
علی علیزاده 19:56 پنجشنبه 10 آذر 1390
0
 علی علیزاده
همگی خسته نباشین. این مشکلمون هم حل شد...............
یحیی بهمنی 13:04 شنبه 12 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
راستی این چه حکایتیه که دیگه هیچ کامنتی به ایمیلم ارسال نمیشه؟!!!!

اشکال موقتی در سایته یا اینکه باز مدیران محترم سایت یه قدم پیش گذاشتن(اطلاع پذیرفته‌شدن روزنوشت‌ها به ارسال کننده) و چهار قدم پس کشیدن؟!!
یحیی بهمنی 13:10 شنبه 12 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
مدیران عزیز سایت، اگه تصمیم به حذف ارسال ایمیلی کامنتها گرفتید، خواهشا این کار رو نکنید! همین جوریش سایت شیره وقت زندگی‌مونو گرفته! دیگه وقت این رو نداریم که هر روز بریم دوباره روزنوشت‌های مورد علاقه‌مونو پیدا کنیم، باز کنیم و اونجا نظر دوستان رو بخونیم! خواهشا...