www.iiiWe.com » تا موقع راه افتادن ویرایش جدید سایت

 صفحه شخصی نازنین بهشتی   
 
نام و نام خانوادگی: نازنین بهشتی
استان: اصفهان - شهرستان: شاهین شهر
رشته: کارشناسی معماری
تاریخ عضویت:  1390/03/18
 روزنوشت ها    
 

 تا موقع راه افتادن ویرایش جدید سایت بخش عمومی

26

ظاهرا دامنه خطوط قرمز این سایت اونقدر گسترده ست که حتی خیلی از نظرات تخصصی معمولی هم تایید نمیشن و این نقص بزرگیه برای سایتی که اسم خودش رو گذاشته "همایش دائمی صنعت ساختمان" و ظاهرا قرار بوده محلی باشه برای طرح دیدگاههای تخصصی و فنی اعضای عمدتا مهندسش به همین دلیل ناچاریم اون بخش از حرفها رو که از ممیزی سایت جون سالم بدر نمیبرن، توی گروهها و فرومها و فضاهای دیگه مطرح کنیم و دعا کنیم اونطور که آقای مهندس جمشیدیان وعده دادن، توی ویرایش جدید سایت این محافظه کاری بیش از اندازه، کمی تعدیل بشه. تا اون موقع، دوستانی که تمایل دارن از مطالب، دیدگاهها و روزنوشتهای تاییدنشده مطلع بشن، آدرس ایمیل و نشانی صفحه شخصیشون توی iiiwe رو برای من ایمیل کنن (به آدرس [email protected]) تا دعوتنامه اون گروهها و شبکه ها رو براشون بفرستم

شنبه 25 تیر 1390 ساعت 13:45  
 نظرات    
 
مدیر وبگاه 17:19 شنبه 25 تیر 1390
21
 مدیر وبگاه
سرکار خانم مهندس نازنین بهشتی
سلام
از حضور شما در جمع اعضا سایت بسیار خوشحالیم و از حضور فعال جنابعالی تقدیر می نماییم.
در خصوص نظرشما لازم به ذکر است عنوان های مطرح شده توسط شما به دست ما نرسیده است و به همین منظور در سایت درج نشده است.
در خصوص مطالب و نظرات درج شده در سایت همانگونه که بارها عنوان شده هیچ سلیقه خاصی مطرح نیست و صرفا مطالب با توجه به کیفیت محتوا گزینش می شوند.
از شما و سایر اعضا سایت به خاطر تلاشی که برای ارتقا سطح کیفی این سایت می نمایید صمیمانه تشکر می نماییم.

گروه نرم افزاری سازه
وب سایت iiiwe.com
محمدرضا جمشیدیان 18:01 شنبه 25 تیر 1390
27
 محمدرضا جمشیدیان
سرکار خانم مهندس بهشتی
با سلام و عرض احترام نسبت به انگیزه ها و افکار مثبت سرکار عالی و همکارانتان.

امروز که این متن را خدمت شما و سایر کاربران سایت ارسال می کنم نزدیک به 6 ماه است که از شکایت آقای مهندس عسگری ریاست بسیار محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان از سایت iiiwe.com، گروه نرم افزاری سازه، بنده و آقای مهندس صدیق پور با عنوان تشویش اذهان عمومی و انتشار اکاذیب می گذرد.
خوشبختانه مقامات محترم قضائی در دادسرای قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین پلیس توانمند سایبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فتا) مستقر در اداره آگاهی با برخوردی قانونمند و عادلانه، طرح این شکایت را فاقد وجاهت قانونی دانسته و این موضوع مختومه گردید.
در این رابطه لازم است از 8 نفر از اعضاء فرهیخته هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان که با ارائه نامه ای اعلام نموده اند که از سایت iiiwe.com هیچگونه شکایتی ندارند به صورت ویژه تشکر نمایم. نامه این عزیزان توانست نقش بسیار موثری در بلاموضوع نمودن این شکایت بازی کند.
در این رابطه جزئیات بسیار بیشتری وجود دارد که در موقع مقتضی به عرض همه عزیزان خواهم رساند.

حقیقتش قصد نداشتم این موضوع را در این زمان عنوان نمایم اما صداقت سرکارعالی و همکارانتان در گفتار و نوشتار و انگیزه های والائی که این صداقت را پشتیبانی می کند مانع از آن گردید که بتوانم با سیاست ورزی و ملاحظه کاری و به قیمت سردرگمی شما از عنوان کردن حقایق بپرهیزم.
در هرصورت قصد از اعلام این چند جمله آن بود که بدانید معدودی یرآنند که این وبسایت را حیز انتفاع خارج ساخته و از ادامه کار آن جلوگیری نمایند و لذا در این راستا گروه نرم افزاری سازه متعهد است تا استانداردهای سختگیرانه تری را در رابطه با موازین قانونی انتشار اخبار رعایت نماید تا همگی بتوانیم در قدم اول این وبسایت را به عنوان سخنگوی جامعه مهندسی حفظ نمائیم و در قدم بعدی به انتشار اخبار و حقایق صنعت ساختمان بپردازیم.
آنچه به عنوان درد و دل خدمتتان معروض داشتم برای آن که بدانید ما در چگونه فضائی بسر می بریم و چگونه باید رفتار کنیم.
با توجه به آنچه گفته شد، از شما و همه همکاران محترم تقاضا دارم کماکان و بقوت به انتشار مطالب قانونی، انتقادی و کارشناسی خود ادامه دهید اما سعی کنید با وسواس بیشتر به بررسی مطالب بپردازید تا هیچگونه مانع قانونی بر سر انتشار آن نباشد.
ضمناً مواردی را که فرموده بودید همکاران بررسی خواهند کرد و جواب مقتضی ارائه خواهند داد.
سایت iiiwe.com نیز مانند هر موجود زنده دیگری اگر خود را ارتقاء ندهد محکوم به فناست. لذا گروه نرم افزاری سازه نهایت تلاش خود را جهت ارتقاء این وبسایت در ویرایش های بعدی بکار خواهد بست. در این رابطه لازم است از بررسی جامع ارائه شده توسط سرکارعالی نهایت تشکر را بنمایم. بدون شک از این نقطه نظرات در ارتقاء سایت استفاده خواهد شد.

به امید جامعه ای معنوی، آزاد، انتقاد پذیر، آباد و مرفه
پایدار و موفق باشید
سید ابراهیم موسوی نژاد 18:58 شنبه 25 تیر 1390
11
 سید ابراهیم موسوی نژاد
آفرین بر سر کارخانم مهندس بهشتی
مهدی ناظمی 19:38 شنبه 25 تیر 1390
24
 مهدی ناظمی
دوستان عزیز :
با به چالش کشیدن دم به دم این سایت توسط کاربران و خرده گیری و مته به خشخاش کذاشتن مخالفم.
روال جاری سایت تغییر کرده و کاربران با برای اینکه مورد نقد برخی دیگه از همکاران قرار نگیرند کمتر مشارکت میکنند.
ماحصل این جنگ و جدلها کاهش چشمگیر مشارکت اعضا در ارایه نظرات است.
امیدوارم از این سایت توقعی در حد توان یک مجموعه خصوصی و صنفی عادی داشته باشیم و نخواهیم که مامن ارایه کلیه مطالبات مهندسین باشد که یقینا از عهده مسئولان آن برنخواهد آمد.

من خودم هم دیگه هیچ رقبتی برای کامنت گذاشتن و سربه سر دوستان گذاشتن ندارم.
قصد توهین و افترا به هیچ کاربری را ندارم ولی مطرح کردن گاه و بیگاه موارد جنجالی و به حاشیه بردن برای مهندسینی که از صبح تا شام با استرس و تشنج درگیرند و برای دوری لحظه ایی از این جو کاری و خسته کننده پناه به فضای مجازی میاورند تحمل این جو سنگین است.
به قول مهندس مهیاری " اینقدر کارفرماها برامون گربه می رقصونن" که دیگه رمقی برای مشاجره باقی نمیمونه.(آخریش به قول خودم بود)
از دوستان خواهش میکنم با صعه صدر بیشتری مطالبات خود را پیگیری کنند.
خانم بهشتی گرامی مخالف دادم و توضیحش رو هم پیوست کردم.امیدوارم از من دلخور نشده باشید.
عسگر عبداللهی 07:35 یکشنبه 26 تیر 1390
15
 عسگر عبداللهی
سرکار خانم مهندس بهشتی سلام و خسته نباشید

با جناب مهندس ناظمی کاملا" موافقم ، مسلما این سایت فضای مطالبات سیاسی و یا نظرات شاید بعضا تند نیست و فکر نمی کنم هدف متولیان سایت هم همچین چیزی باشه
ما اینجا جمع شدیم تا یک کلاس بزرگ با مطالب متنوع برگزار کنیم تا به همدیگه کمک کنیم که سطح علمی خودمون رو ارتقا بدیم و مشکلات اینچنینی خودمون رو حل کنیم.
به نظرم در اینگونه مواقع باید همراه سایت باشیم نه شعبه ای از سایت.
من هم مخالف داد و نظر خودم رو پیوست کردم
موفق باشین
نازنین بهشتی 13:05 یکشنبه 26 تیر 1390
11
 نازنین بهشتی
آقای مهندس جمشیدیان
از توضیح روشنگر شما خیلی ممنونم
بهرحال لازم بود ما که اعضای این سایت و دلبسته اون هستیم از این چالشها و فراز و نشیبها مطلع بشیم
حالا با دونستن موقعیت و وضعیتی که سایت داره، من بشخصه همدلانه تر و مسئولانه تر خواسته ها و نظراتم رو مطرح میکنم
هرچند که کماکان معتقدم اداره کننده های سایتها و شبکه هایی مثل iiiwe در قبال اعتمادی که اعضا به اونها کردن و رونقی که اعضا با حضورشون به اینجور شبکه های اجتماعی میدن و از همه مهمتر به دلیل اصلی ترین استاندارد و فلسفه وجودی اینجور شبکه ها، مسئول و موظف هستن که از پیشفرض "آزادی اعضا در بیان دیدگاهها و ابراز نظرات" حراست و پشتیبانی کنن
چون اصولا بار اصلی تامین محتوای اینجور شبکه ها به دوش دیدگاهها و مطالب و کامنتهای اعضای این شبکه ها و مبتنی بر همون پیشفرضیه که بهش اشاره کردم
و دست اندرکاهای این قبیل سایتها نباید یادشون بره که با هیچ توجیهی حق نگاه قیم مآبانه به اعضای شبکه و تصمیم گرفتن بجای اونها رو ندارن
مخصوصا اگه این تصمیمگیری در مورد نظرات و دیدگاههای خود اون اعضا باشه
حالا اگه بهر دلیلی لازمه که برای ابراز نظرات چهارچوب و حیطه ای تعیین بشه، باید این چهارچوب در همون ابتدای عضویت خیلی روشن و شفاف و بدون ابهام به متقاضیان عضویت اطلاع داده بشه تا تکلیف خودشون رو بدونن
ایستادگی و مقاومت شما و بقیه دست اندرکارهای سایت در مقابل ناملایمات و چوب لای چرخ گذاشتنهای بدخواههایی که چشم دیدن اینجور فضاها رو ندارن، قابل تحسین و ستودنیه
اما حتما با من موافقید که این ایستادگی قابل تحسین، حقی برای دخل و تصرف سلیقه ای در نظرات و دیدگاههای اعضای فرهیخته سایت ایجاد نمیکنه و بهیچ وجه این اجازه رو به دست اندرکارها نمیده که از طرف اعضا تصمیم بگیرن که خوندن چه مطالبی به صلاح یا به ضرر اونهاست
بازم از این که به دغدغه ها و گلایه ها اهمیت میدین و سعی میکنین بقول خودتون بدون ملاحظه کاری و سیاست ورزی به این انتقادها بپردازین، ازتون تشکر میکنم

آقای مهندس ناظمی، همکار گرامی
معلومه که از اظهار نظر شما دلخور نشدم
اصلا پایه و اساس حرف من همینه که با نظرها و دیدگاههایی که با نظر خودمون فرق دارن، خصمانه و با موضعگیری برخورد نکنیم
و بپذیریم که نگاههای متفاوت میتونن و باید وجود و حضور داشته باشن
شبکه های اجتماعی اصلا واسه همین بوجود میان که دیدگاههای مختلف امکان رویارویی و عرض اندام و استدلال در برابر همدیگه رو پیدا کنن و از این طریق، نگاهها و رویکردها به سمت مستدل ترین و تصحیح شده ترین حالت، همگرا بشن
خب حالا رویکرد شما اینه که این سایت رو فضایی مفرح میدونین (یا میدونستین) که میشه بعد از خستگیهای کار روزانه برای تمدد اعصاب و گذروندن اوقاتی خوش به اون پناه آورد
ایرادی هم نداره
دقیقا مثل بیننده ای که از بین همه برنامه های یک کانال تلویزیونی، به برنامه های مفرح و سرگرم کنندش بیشتر علاقه داره، اما از مثلا بخشهای خبری و گزارشهای مستند و میزگردهای جدی خوشش نمیاد
این هیچ ایرادی نداره و خیلی هم طبیعیه که هر مخاطبی از بین برنامه ها بر اساس دید و سلیقه خودش برنامه مورد علاقه شو انتخاب کنه
اما اون بیننده باید این رو هم در نظر بگیره که قطعا بیننده های دیگه ای هم هستن که طرفدار و تماشاچی بخشهای خبری و گزارشهای مستند و میزگردهای جدی هستن و اونها هم (دقیقا مثل خودش) حق دارن از اون برنامه ها بهره مند بشن
شما هم اگه از مطالبی مثل بحث درباره معیار رد و تایید مطالب یا موضوعهایی از این قبیل خوشتون نمیاد، خب اصلا اونها رو نخونین، نبینین و دربارشون نظر ندین
کسی که شما را وادار به این کار نکرده
و کسی هم به شما تضمین نداده از همه مطالب این سایت خوشتون بیاد
همونطور که هیچ کانال تلویزیونی هم نمیتونین پیدا کنین که از همه برنامه هاش خوشتون بیاد و بخواین همه برنامه هاشو تماشا کنین
توصیه تون به سعه صدر هم با عملکردتون در تناقضه که وقتی با دیدگاه یا نظری مخالفین (حتی اگه فرض کنیم بقول شما به چالش کشیدن دم به دم سایت و خرده گیری و مته به خشخاش گذاشتن باشه) رای به حذفش میدین و خودتونو از شر صورت مساله خلاص میکنین
خب روزنوشتهای مفرح و گل و بلبل که هنوز هست، شما هم که همچنان آزادین سربسر دوستاتون بذارین و باهاشون شوخی کنین ؛ دیگه برای چی حکم به cut شدن دیدگاهها و نظرات انتقادی امثال من میدین !!؟
مثل وقتایی که برنامه تلویزیون مورد علاقه تون نیست و کانالو عوض میکنین یا تلویزیونو خاموش میکنین، در مقابل اظهار نظرها و مطالب امثال من هم میتونین اصلا برای خوندنشون وقت صرف نکنین و اهمیتی بهشون ندین
سعه صدر داشتن و تحمل این که نظرات دیگه هم حضور داشته باشن سخته. نه؟
محمدرضا جمشیدیان 22:01 یکشنبه 26 تیر 1390
20
 محمدرضا جمشیدیان
سرکار خانم مهندس بهشتی

باز هم از شرکت شما در بحث بسیار متشکرم.
نظرات شما را در دوبخش خلاصه می کنم.
بخش اول مربوط به نوع مطالب سایت است که تحلیلی کاملا متین در مقایسه سایت با یک کانال تلویزیونی ارائه کرده اید و بنده نیز بر این باورم که نمی توان مطالب سایت را فقط با یک نگاه دسته بندی نمود. به عبارت دیگر از آنجا که یک وبسایت مقوله ای انسانی است، برای آنکه بتواند وجهه انسانی خود را حفظ نماید، باید مانند یک انسان ترکیبی از اندیشیدن، لذت بردن، کمال گرائی، آگاهی بخشی، حرکت، تغییر، ارتباط و خلاصه هر آنچه انسانی است باشد.
اما در مورد بخش دوم، چنانچه مطالب ارسال شده به این وبسایت در چارچوب قانون نباشد، ما وبسایت را از دست خواهیم داد. لذا ملاک مطالب منتشر شده اندیشه کاملاً آزاد افراد نیست (اگرچه این اندیشه در جای خود بسیار محترم است) بلکه ملاک قوانین جاری در جمهوری اسلامی ایران است.
تصور ما لا اقل تا امروز، بر این بوده که دوستان فرهیخته این سایت قانون و موارد قانونی را می شناسند و بالتبع مطالب خود را در همان چارچوب گزینش و ارسال می نمایند کما اینکه در 99 درصد موارد نیز این گونه بوده است.
حال چنانچه چنین آشنائی وجود ندارد انشاء الله در فرصت مناسب و همراه با ویرایش جدید سایت بعضی از بخش های مهمتر از این قوانین را جهت اطلاع دوستان ارائه خواهیم نمود. به اعتقاد من این قوانین چندان هم پیچیده و سخت نیستند. در اهم موارد کافی است حرمت خصوصی اشخاص کاملا حفظ شود، در موارد عام بدون سند و مدرک مطلبی ارائه نگردد، از بکاربردن الفاظ رکیک خودداری شود، از بکاربردن تصاویر خلاف قانون خودداری شود و از ورود به حیطه هائی که مربوط به مسائل امنیت ملی است خودداری گردد. مسلماً شما نیز می توانید به این فهرست مطالبی را اضافه نمائید.
به یاد داشته باشید هنگامی که حرکات را بر مبنای قانون می سنجیم هدف متوقف کردن حرکت نیست بلکه هدف حرکت با حداکثر توان در چارچوب قانون است.

بازهم از اینکه بدون خود سانسوری حرف های خودتان را بیان می کنید از شما بسیار متشکرم و امیدوارم بتوانید از این وبسایت برای بیان عقاید و نظرات خود حداکثر استفاده را ببرید.
داریوش مرادی 07:52 دوشنبه 27 تیر 1390
13
 داریوش مرادی
در کتاب آسمانی تورات داریم: " شیطان " برای دستهای بیکار؛ کار پیدا می کند.
فواد فضیله 12:10 دوشنبه 27 تیر 1390
18
 فواد فضیله
سرکار خانم مهندس بهشتی
سلام
با خواندن نظرات و جوابیه شما به صحبت های آقای مهندس جمشیدیان ذکر چند نکته به نظرم می رسد که بیان می نمایم
اول
اینکه تلاش و پویایی شما در سایت بسیار ستودنی و مثال زدنی است و من به شخصه از حضور افرادی چون شما در سایت خوشحالم. امیدوارم که این هیجان و پویایی شما جوانان سایت باعث رونق هرچه بیشتر این همایش دائمی گردد.
دوم
آزادی بیان در هر دسته از گفتگوهای اجتماعی اگر فاقد چارچوب و قوانین باشد حتما به هدف نهایی خود نخواهد رسید و به بیراهه می رود. در هر فعالیتی چه اجتماعی چه اقتصادی قوانین و چارچوب نقش قالب را دارد.
سوم
مسلما مدیران سایت به جای اعضا سایت تصمیم نمی گیرند و نگاه قیم مآبانه نیز ندارند که اگر اینچنین بود این سایت شکل دیگری به خود می گرفت.
چهارم
با کلمه سلیقه ای در نظرات زیاد برخورد نمودم. منظور از دخل و تصرف سلیقه ای در نظرات چیست؟ یعنی سلیقه و گزینش معنی مشابهی دارند؟
پنجم
زحمتی که برای این سایت که به حق در دسته صنعت ساختمان کم نظیر است غیرقابل تعریف است . من چون اندکی اطلاع از اداره سایت دارم تلاش یک مجموعه را در پس زمینه این سایت می بینم که هدفشان کمک به جامه مهندسین از هر حیث است.
ششم
انتقاد لازمه هر پیشرفت موفقی است ولی انتقاد سازنده خود هنر است. من مخالف انتقاد از سایت نیستم ولی درج نشدن نظرات و یا عدم درج مطلب که علت آن توسط مدیران سایت بارها و بارها توضیح داده شده انتقاد جهت بهبود کیفی سایت نیست.

توصیه می کنم همه دست در دست هم دهیم و کمک کنیم جمعی شایسته و درخور جامعه بزرگ مهندسین ساختمان ایران داشته باشیم.

در پایان لازم می دانم بیان نماییم که موارد ذکر شده صرفا نظر شخصی من به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ سایت iiiwe است.
از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت و شادکامی برای همه اعضا عزیز و دلسوز این وب سایت را خواهانم.
رابین صدیق پور 14:02 دوشنبه 27 تیر 1390
17
 رابین صدیق پور
سرکار خانم مهندس بهشتی، سلام.
اولاً لازمه پیشرفت هر جامعه ای، شجاعت و شهامت انسانها در مخالفت با یک ایئه و نظر است؛ پس، از آرای قرمزی که معمولاً به نظرات شما داده می شود، و برخی از آنها هم ناشی از مسائل شخصی است، خوشحال باشید.
و خواهش می کنم با همین قلم شیوا، کماکان نقطه نظرات خودتان را بیان کنید.
و جناب آقای مهندس ناظمی، با سلام بر شما.
استفاده کنندگان از این سایت، با نیت ها و اهداف مختلفی به آن سر می زنند: تفریح، سرگرمی، اطلاع پیدا کردن از اخبار و ...
فکر می کنم اگر جنابعالی و دوستانی مشابه شما، علاقه ای به اینگونه بحثها ندارید که کاملاً هم در این زمینه صاحب اختیار هستید، می توانید از سایر قسمتهای سایت استفاده کنید و من خودم شخصاً از جنابعالی به عنوان یک عضو شاخص سایت، تشکر می کنم.
بالاخره در یک جامعه هم مهندس وجود دارد، هم منتقد، هم کارفرما و ....
با تشکر.
رابین صدیق پور 14:05 دوشنبه 27 تیر 1390
13
 رابین صدیق پور
جناب مهندس داریوش مرادی، سلام.
می توانید منظورتان را از این نظر، واضح تر بیان کنید؟
منظورتان، انتقاد از بحث خانم مهندس بهشتی است یا چیز دیگر.
البته با اینکه بیکاری سرمنشأ خیلی مشکلات است، با شما هم عقیده ام ولی دقیقاً منظورتان چیست؟
مهدی ناظمی 17:09 دوشنبه 27 تیر 1390
14
 مهدی ناظمی
جناب صدیق پور درود برشما:
به کامنت شما موافق دادم بدلیل زیر:
بنده هم خواهان وجود همه نوع مطلب در سایت هستم تا کمتر برای مطالب تخصصی وقت صرف کنم.
همچنین از زحمات عزیزانی چون شما که با ارسال مطالب ارزشمند فنی به دوستان یاری میرسانید تشکر میکنم و اقرار میکنم که کار من در مقابل شما ناچیز است چراکه شما بیشتری از من برای ارسال مطالب وقت میگذارید.
من به خود میبالم که در جمع صمیمی همکارانم در سراسر ایران هستم و از این بابت بسیار مفتخرم.
اما چندی ست که با انتقادات پی در پی مجالی برای جنگ و جدل بوجود آمده و دیگر آن جو صمیمی قدیم در بین دوستان حاکم نیست و اظهار نظرات مخالف با عکس العملهای نامناسب پاسخ داده میشود.(در قبل ما بارها شاهد رویارویی دوستان در باب مردان و زنان یا سوژه مارمولک بوده ایم اما کسی از کسی دلخور نمیشد)
با انتقاد موافقم اما مسئولان سایت بارها اعلام کرده اند که درگیر مهیا شدن برای نمایشگاه و ارائه نسخه جدید نرم افزار هستند و زمان اعمال تغییرات را به بعد از آن موکول کرده اند.بهتر است با این روال همراه شویم و زمان کافی را به ایشان بدهیم.
من با چرایی اصلاحات در این سایت کاری ندارم اما با چگونگی آن و گاه و بیگاه طرح مسئله کردن مشکل دارم.
ماحصل این گفت و شنودهای انتقادی مشارکت کمتر دوستان بوده است و بالطبع کمتر آمدن برخی که امیدوارم مشغله کاری داشته باشند نه دلخوری مانند مهندس احمدی عزیز.که روزگاری همیشه نام ایشان بر پیشانی تک تک روزنوشتها دیده میشد.
انتقاد خوب است اما در سایه انصاف و رعایت امانت.
نمیدانم چی باعث شده که برخی فکر کنند من با مباحثه های اینچنینی مشکل دارم .من با مشاجره آنچنانی مشکل دارم .
با عنوان کردن تند تند و گاه و بیگاه مکررات مشکل دارم.
اگر قرار به اصلاح روش به وسیله مسئولین سایت باشد که یک حرف بس است چون میدانیم که آقای جمشیدیان و افقری در خانه هستند اگر نه که آب در هاون کوبیدن است و لوس کردن موضوع است!!!

خانم مهندس بهشتی گرامی:
بنده به خاطر علاقه ایی که به این نوع مطالب دارم وقت گذاشته و مطالعه میکنم .چرا سعی دارید مخالفانتان را حذف فیزیکی کنید!!!
اما همانطور که در قسمت بالا گفتم باشیوه و زمان عنوان مطلب مخالفم.
ضمنا هر وقت یک رای مخالف هم میدهم یک کامنت به پیوست ارسال میکنم تا این سنت حسنه خداپسندانه گسترش پیدا کند و موجبات رفع سوئ تفاهم فراهم شده باشد.
اگر هم باعث دلخوری فردی شده باشم معذرت خواهی پیشاپیش مرا بپذیرند
باتشکر
نازنین بهشتی 18:54 دوشنبه 27 تیر 1390
12
 نازنین بهشتی
آقای مهندس جمشیدیان، آقای مهندس فضیله، آقای مهندس ناظمی، آقای مهندس موسوی نژاد، آقای مهندس عبداللهی، از مشارکت همه شما سروران توی این گفتگو ممنونم
و یک تشکر ویژه هم از همه دوستان و همکارانی دارم که با آر اء موافق و مخالف خودشون یا با ارسال دیدگاههاشون به آدرس ایمیل من، توی این تبادل نظر شرکت کردن
حضور توی کوران این اظهار نظرها برای شخص من که بسیار مفید و آموزنده بوده
بقول یکی از استادهای بنام دانشگاهمون، همه این جدلها و مباحث برای ما مثل تمرین و مشق دموکراسیه و ما رو خردخرد و بتدریج برای گوش دادن به دیدگاههایی متفاوت با نظرات خودمون و برخورد درست و اصولی و سازنده با اونها، آماده میکنه
در پایان این بحث لازمه فقط این نکته رو هم بگم که اون دیدگاهها و روزنوشتهای تاییدنشده من، کاملا با موازین و چارچوبهای قانونی که آقای مهندس جمشیدیان ذکر کردن منطبق بودن، اما با این حال تایید نشدن
مثلا نظرخواهی فنی و تخصصی (از منظر برنامه ریزی شهری و آمایش سرزمین) از همکاران و اعضای سایت درباره جنبه های مختلف طرح اعطای زمین برای احداث خانه/باغ (که خود رییس جمهور هم توی صحبتهاش توی هیات عمومی نظام مهندسی و توی سایت ریاست جمهوری از مهندسها خواسته دربارش اظهار نظر کنن) کجاش خارج از موازین قانون بوده که رد شده؟
یا انتقاد از بی توجهی مسئولان به هشدارهای کارشناسی و دلسوزانه دوستداران محیط زیست که منجر به فاجعه زیست محیطی دریاچه ارومیه شده، کدوم اصل قانونی رو خدشه دار یا نقض میکنه؟
کدوم نظر یا مطلب من توش حرف رکیک یا انتقاد غیرسازنده بوده!؟
من متوجه موقعیت ویژه سایت و زیر ذره بین بودنش هستم، اما حرف من اینه که وقتی نظر و هشدار و انتقاد کارشناسی به عملکرد ارگان یا نهاد یا مسئولی وارده، چرا نباید بتونیم در چارچوب همون قانون توی شبکه اجتماعی مهندسان این دیدگاه و انتقاد رو به قصد اصلاح و تصحیح اون عملکرد، مطرح کنیم؟
اگه واقعا در چارچوب قانون هم نمیشه انتقاد و اظهارنظر کرد، خب اینو یکبار به صراحت بگین تا وقت و نیرومون رو بیخودی برای این کار هدر ندیم

از حوصله و توجه همه شما دوستان ممنونم
نازنین بهشتی 19:01 دوشنبه 27 تیر 1390
12
 نازنین بهشتی
جناب آقای مهندس ناظمی
من هر چی رو که لازم بوده بگم، گفتم
وبقول شما از تکرار مکررات پرهیز میکنم
فقط این نکته آخر رو هم به شخص شما یادآوری میکنم و این بحث رو همینجا تمومش میکنم:
همکار گرامی، در حیطه اختیارات شما نیست که زمان و شیوه طرح موضوعات و انتقاداتی رو که من دارم، تعیین کنید
بر چه اساسی برای خودتون اینقدر حق قائلین که میخواین زمان و نحوه عنوان کردن موضوعات از طرف بقیه اعضا رو طبق سلیقه و نظر خودتون مدیریت کنین!؟
رابین صدیق پور 22:25 دوشنبه 27 تیر 1390
17
 رابین صدیق پور
سرکار خانم مهندس بهشتی، جناب آقای مهندس ناظمی ، سرکار خانم مهندس النا گرامی
یکی از بزرگترین اندیشمندان نزدیک به ما، ولتر است.
اگر اجازه بدهید، چند جمله از او را در اینجا می آورم:
1- من با تو کاملاً مخالفم اما حاضرم برای اینکه تو آزادانه بتوانی نظر خودت را بگویی، جانم را فدا کنم.
2- باید از همه کسانی که ما را دعوت به فکر کردن و اندیشیدن می کنند استقبال کنیم و به آراء ایشان ارج بنهیم، زیرا بزرگترین میراث را برای ما باقی نهاده اند.
3- اگر با ناتوان خشمگین شوی دلیل بر این است که قوی نیستی.
4- تصور می‌کنم که اگر کسی روزی یکربع ساعت فقط در فکر زندگی خود باشد و بیندیشد که آن را اصلاح کند هر ماه از زندگی او بهتر از ماه قبل خواهد شد.
5- شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطر آنرا در فضا محو سازید.
از شما سه بزرگوار به صورت خاص و نیز همه دوستان دیگر به خاطر علاقه و حساسیت نسبت به سایت تشکر می کنم.
فقط یه خواهش خیلی کوچولو: با کلمات تند با یکدیگر صحبت نکنیم.
رابین صدیق پور 22:40 دوشنبه 27 تیر 1390
12
 رابین صدیق پور
با عرض پوزش از سرکار خانم مهندس النا گرامی به دلیل اشکال تایپی.
داریوش مرادی 08:26 سه شنبه 28 تیر 1390
10
 داریوش مرادی
جناب آقای مهندس صدیق پور
با سلام و احترام؛ چندین بار آمار آرای موافقان و مخالفان را مرور کردم. با احترام به اهمیت آرای عمومی و حقوق اجتماعی و همچنین ادبیات بکاربرده شده در نقطه نظرات اخیر دوستان؛ بسیار آسان متوجه منظور حود شدم!!
النا گرامی 10:56 سه شنبه 28 تیر 1390
16
 النا گرامی
جناب آقای مهندس صدیق پور موارد بسیار جالبی را عنوان کردید. توصیه های شما بروی چشم. قصدم توهین نبودو چه خوب که نظر من را حذف کردند چون منظورم را درست بیان نکرده بودم. امیدوارم خانم بهشتی نظرم را نخوانده باشند.
احمدرضا احمدی 12:02 سه شنبه 28 تیر 1390
13
 احمدرضا احمدی
با سلام به همه ی دوستان
چند وقت بود به علت مشغله ی کاری موفق نشده بودم به سایت سری بزنم اما امروز که این همه مطالب رنگ و وارنگ را حول محوری که بسیار ساده است دیدم تعجب کردم .
عزیزان بسیار ساده است . اگر بخواهیم محل و مجالی برای اظهار نظر داشته باشیم لاجرم باید قانونمند شویم . البته هر کدام از ما قطعاً وبلاگ و یا وب سایتی برای اظهار نظرهای شخصی داریم . نباید توقع داشت که نظرات شخصی هرکدام از ما در جایی که کس دیگری باید جوابگو باشد درج گردد .
امیدوارم ضمن درک متقابل یکدیگر باعث تداوم این سنت حسنه باشیم .
یحیی بهمنی 21:34 سه شنبه 28 تیر 1390
10
 یحیی  بهمنی
بازهم خانم مهندس بهشتی و ایجاد یک ستون جنجالی!
نمیدونم چی بگم! ولی به عنوان یک سلیقه شخصی، چالش و جنجال رو خیلی نمی‌پسندم! ترجیح میدم بیشتر به نکات مثبت و تقویت اونها بپردازم!این کامنت رو نوشتم تا دلیل مخالف زدنم رو عرض کرده باشم. امیدوارم این سلیقه شخصی من باعث رنجش خاطر خانم مهندس بهشتی یا دیگر دوستان نشده باشه.
محسن حیدری 10:21 چهارشنبه 29 تیر 1390
6
 محسن حیدری
مهندس بهمنی عزیز چالش چیز بدی نیس
گاهی باید به خودمون بیایم
در مورد نظرات منم با خانم بهشتی موافقم
خود من به خاطر یه نظر 10 روز شناسم مسدود بود و تازه دیروز باز شد
اما قبول دارم در شرایط فعلی خیلی حرفارو نباید گفچون واسه دوستان بالایی دردسر میشه
علیرضا احمدی 15:27 دوشنبه 10 مرداد 1390
5
 علیرضا احمدی
همه کامنت ها رو خوندم !!!

جالب بود یه مدت نبودم باز هم دیدم گروهی که قبلا ً چالش راه انداخته بودن اینجا حضور پر رنگ داشتن !


مهندسین و دوستان گرامی ، اینگونه روزنوشتها جز ناراحتی و تو هاشیه رفتن چیزی را در بر ندارد و به جایی نمی رسید . . .
عسگر عبداللهی 22:39 دوشنبه 10 مرداد 1390
7
 عسگر عبداللهی
می بخشی علیرضا جان فکر کنم خواب آلود بودی

هاشیه؟؟؟؟؟
(حاشیه )
مهدی کیومرثی 00:49 چهارشنبه 19 مرداد 1390
3
 مهدی کیومرثی
من با سرکار خانم بهشتی موافقم